პროექტებით სწავლებისას განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია პედაგოგთა უკუკავშირი,იმისთვის, ვინც ახორციელებს და იმისთვისაც, ვისთვისაც ახორციელებს.
უკუკავშირის დაწყება უნდა ხდებოდეს პოზიტიური რჩევებით,აღინიშნოს ჯერ დადებითი, ძლიერი მხარე , შემდეგ კორექტულად მივცეთ რჩევები. შეიძლება გამოვიყენოთ მეთოდი 3,2,1.
ჩემი აზრით, ობიექტური უკუკავშირისათვის უნდა გავითვალისწინოთ გარკვეული კრიტერიუმები და დავაკონკრეტოთ კოლეგასთან ის საკითხები, რომელზედაც ხდება მსჯელობა. უკუკავშირი უნდა იყოს დროული, კონკრეტული და რჩევითი.
ტრენინგზე დავწყვილდით და გავაკეთეთ უკუკავშირის სიმულაცია, რომელმაც წარმოდგენა მომცა უკუკავშირის ფორმებზე.ვიმსჯელეთ აგრეთვე საავტორო უფლებებზე.
No comments:
Post a Comment